Friday, October 24, 2008

will we meet some1 tat we love very much n can b together??

hahaha..i believe tis is the hot topic among these days....will we meet???er...i will put a very very big question mark on it...coz i oso don knw...most of my frn i hve seen , they love tat gal BUT tat gal ignore him...hahahaha....tat the fact...i don knw how hard izzit to make a gal fall in love wth u...coz i don hve tat experience..when i ask my mom or my dad , they always said 1 day will come..haha...funny izzit...1 day will come....i gt 1 fren who always tell me abt the 1 he love...n my fren oso has waited 4 her 4 almost 2 years if i m nt mistaken....the gal was pretty...my frn has spent almost rm 1oo 4 her birthday..tat time he almost no money bt he still don give up.. at last he borrow money frm me....haha..no choice lar...have to help...bt the gal don like him at all...FREN SORRY TO SAY....IF U SEE TIS...PLS FORGIVE ME...I JST FOLLOW MY FEELING TO WRITE IT OUT...n my fren still din give up...i jst don understand y tat gal don even has any feeling at my fren... haiz..big question mark here?????nt fair at all...I FEEL PITY TO MY FREN...HOPE HE 1 DAY HE CAN B TOGETHER WTH HER....(hope tis song will give u a simple love..there is no sadness n oni have happiness..all the best 4 u)(Tittle:SImplE LoVe)说不上为什么我变得很主动若爱上一个人什么都会值得去做我想大声宣布对你依依不舍连隔壁邻居都猜到我现在的感受河边的风 在吹着头发飘动牵着你的手一阵莫名感动我想带你回我的外婆家一起看着日落一直到我们都睡着我想就这样牵着你的手不放开爱能不能够永远单纯没有悲哀我想带你骑单车我 想和你看棒球想这样没担忧唱着歌 一直走我想就这样牵着你的手不放开爱可不可以简简单单没有伤害你靠着我的肩膀你 在我胸口睡着像这样的生活我爱你 你爱我想 简!简!单!单! 爱~~~~~~~~~~想 简!简!单!单! 爱~~~~~~~~~~我想大声宣布对你依依不舍连隔壁邻居都猜到我现在的感受河边的风 在吹着头发飘动牵着你的手一阵莫名感动我想带你回我的外婆家一起看着日落一直到我们都睡着我想就这样牵着你的手不放开爱能不能够永远单纯没有悲哀我想带你骑单车我 想和你看棒球想这样没担忧唱着歌 一直走我想就这样牵着你的手不放开爱可不可以简简单单没有伤害你靠着我的肩膀你 在我胸口睡着像这样的生活我爱你 你爱我想 简!简!单!单! 爱~~~~~~~~~~想 简!简!单!单! 爱~~~~~~~~~~我想就这样牵着你的手不放开爱能不能够永远单纯没有悲哀我想带你骑单车我 想和你看棒球想这样没担忧唱着歌 一直走我想就这样牵着你的手不放开爱可不可以简简单单没有伤害你靠着我的肩膀你 在我胸口睡着像这样的生活我爱你 你爱我♥

3 comments:

LУΞΝ said...

总有一天,你会懂的 :P
我自己也不是很了解 XD
等我长大先吧...
可能可以告诉你^^

远尘 said...

haiz... feeling tis thing hor... really hard to say...
the only thing i noe is tat... we can't buy love... but we can improve ourself to make others love us...
if someone dun have feeling wif u, how much money u spend for her oso no use la... the only thing to do is tat, u must improve urself to become the 1 she like... dunnoe u agree or not...tis is juz my xiang2 fa3

Eugene/Egue said...

haha...erm...nt so agree lor...i mean yuan chen...hahaha....coz is nt me..i talk abt my good fren...

er...yuan zhang....hahaha...u say de o...